بازیکنان منچستریونایتد با بازوبند مشکی مقابل گالاتاسرای
چلسیکلوب هواداران چلسیاخبار باشگاه چلسیجدول لیگ انگلیستاریخچه بازیکنان و باشگاه چلسینقل و انتقالات چلسیگالری عکس چلسیگالری عکس بازیکنان و باشگاه چلسی والپیپر چلسیدانلود گل چلسیدانلود کلیپهای بازیکنان چلسیچلسی در سایر جام هاچلسی در لیگ قهرمانان اروپاگالری عکس ژوزه مورینیوگالری عکس گاس هیدینگگالری عکس کارلو آنچلوتیگالری عکس جان تریگالری عکس فرانک لمپاردگالری عکس پیتر چکگالری عکس مایکل اسینگالری عکس اشلی کول گالری عکس دیدیر دروگباگالری عکس دنیل استاریچگالری عکس یوسی بنایونگالری عکس فلورنت مالوداگالری عکس سالومون کالوگالری عکس نیکولاس آنلکاگالری عکس جان اوبی میکل گالری عکس ژوزه بوسینگواگالری عکس الکس

بازیکنان منچستریونایتد با بازوبند مشکی مقابل گالاتاسرای

باشگاه منچستریونایتد اعلام کرد که بازیکنان این باشگاه به احترام دو پلیس زنی که شب قبل در این شهر به قتل رسیدند، در دیدار امشب مقابل گالاتاسرای با بازوبند مشکی به میدان خواهند رفت.

فیونا بون و نیکلا هیوز شب گذشته در هنگام ماموریت مورد حمله قرار گرفته و کشته شدند. کمی بعد از این حادثه، دیل کرگان 29 ساله در ارتباط با این حادثه و همچنین دو قتل دیگر دستگیر شد.

یک شاهد اعلام کرد که صدای 13 گلوله شنیده و بعد از آن یک انفجار رخ داده است. پلیس اعلام کرد که یکی از افسرانش در محل حادثه کشته شد و دیگری که به شدت مصدوم شده بود، ساعاتی بعد درگذشت.

سرالکس فرگوسن در این رابطه به خبرنگاران گفت:" ما عمیقا از مرگ این دو پلیس جوان که وظیفه حفاظت از جامعه را برعهده داشتند، ناراحت هستیم.

فیونا و نیکلا  از اعضای باارزش نیروی پلیس بودند و اکنون همه اعضای باشگاه منچستریونایتد در این لحظات دشوار در کنار خانواده و دوستان آنها هستند."



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





مطالب قبلي





Copyright © 2009-20010 TakTemp.com All Rights Reserved . Designed by TakTemp.com & ChelseaClub.us

manutd2fire

هوادار دو آتیشه

manutd2fire

http://manutd2fire.lxb.ir

هواداران دو آتیشه منچستر یونایتد

بازیکنان منچستریونایتد با بازوبند مشکی مقابل گالاتاسرای

هواداران دو آتیشه منچستر یونایتد

عکس ، خبر ، کلیپ و.... منچستر یونایتد

هواداران دو آتیشه منچستر یونایتد

قالب بلاگفا

قالب پرشين بلاگ

قالب وبلاگ

Free Template Blog